Με τη χώρα να έχει ήδη μπει σε προεκλογική περίοδο, όπως διαρρέει το Μαξίμου και παρά τις περί του αντιθέτου διαβεβαιώσεις του Κυριάκου Μητσοτάκη για πρόωρες εκλογές, τα φιλοκυβερνητικά μέσα ενημέρωσης έχουν λάβει ήδη θέσεις ώστε να πλασάρουν με ένα πιο «ανθρώπινο» και «οικείο» προφίλ του πρωθυπουργού ο οποίος σε κάθε του συναναστροφή με κόσμο στο δρόμο δείχνει να τα βρίσκει δύσκολα.
Ως εκ τούτου το επικοινωνιακό επιτελείο του Κ. Μητσοτάκη γνωρίζοντας ότι πρέπει να ξανακάνει θετική την εικόνα του πρωθυπουργού, μετά τα τρία χρόνια ολέθριας διακυβέρνησης της ΝΔ, έχει ήδη πιάσει δουλειά, διαρρέοντας στον φιλικό προς την κυβέρνηση Τύπο «ανθρώπινες στιγμές» του που φτάνουν έως και τις διατροφικές συνήθειες του Κ. Μητσοτάκη, στα πρότυπα του Ομπάμα.
Τελευταία απόπειρα έγινε από το γνωστό για τις θέσεις του in.gr, στο οποίο διαβάσαμε με έκπληξη την είδηση ότι ο πρωθυπουργός πήγε σε ψαροταβέρνα στην Καλαμάτα και «προτίμησε μια μεσσηνιακή ροδοκοκκινισμένη γουρουνοπούλα», αντί για «ψάρι ή έστω γαριδομακαρονάδα» η οποία φέρεται αν είναι η σπεσιαλιτέ της καλαματιανής ψαροταβέρνας.
Από το ίδιο μέσο μαθαίνουμε δε ότι «έκανε όντως εντύπωση, γιατί ο πρωθυπουργός είναι γνωστό ότι προσέχει τη διατροφή του και δεν συνηθίζει τέτοια εδέσματα», ωστόσο το in.gr ήταν αυτό που σέρβιρε ξαναζεσταμένο φαγητό.
«Φανταστείτε λοιπόν την έκπληξη των συνεργατών του που ξέρουν ότι ο κ. Μητσοτάκης πολύ συχνά ζητεί μόνον επτά αμύγδαλα για δεκατιανό. Αυστηρά επτά. Μία φορά μάλιστα ζήτησε δύο ακόμα, για να παρατηρήσει ο παριστάμενος Κωνσταντίνος Ζούλας (τότε εκπρόσωπος Τύπου της ΝΔ): “Τι βλέπω; Το ρίχνουμε έξω σήμερα, κύριε πρόεδρε;”», ανέφερε το ίδιο μέσο και μας πήγε τρία χρόνια πίσω όταν άλλη ιστοσελίδα μας ενημέρωνε για την ίδια διατροφική συνήθεια του πρωθυπουργού.
Ωστόσο, αυτό που τα δύο μέσα δεν έλεγαν, ούτε το 2019 ούτε το σημερινό, είναι ότι η διατροφική συνήθεια, των 7 αμυγδάλων, μοιάζει να είναι βγαλμένη από το επικοινωνιακό επιτελείο του, Μπάρακ Ομπάμα ο οποίος φέρεται να έτρωγε και αυτός επτά αμύγδαλα αυστηρά.
Καταλήγοντας το μόνο που έχουμε να σημειώσουμε είναι ότι τα επικοινωνιακά επιτελεία του πρωθυπουργού, όσο και να προσπαθούν να τον παρουσιάσουν σαν τον πρώην πρόεδρο των ΗΠΑ ή τον Μακρόν σε άλλες περιπτώσεις, όσο και να προσπαθούν να ομορφύνουν την σακατεμένη από τα αποτελέσματα των αποφάσεων της κυβέρνησής του, εικόνα του κ. Μητσοτάκη, η οργή των πολιτών δεν μετριάζεται καθώς αυτοί είναι που βιώνουν καθημερινά την αντικοινωνική πολιτική της κυβέρνησης.
Όσο για το δημοσίευμα, θα μπορούσαμε να προσθέσουμε ότι η κατάταξη της Ελλάδας στην 108η θέση της έκθεσης των Ρεπόρτερ Χωρίς Σύνορα, για την ελευθερία του Τύπου μοιάζει επιτυχία.